1)До оздоровчих таборів Криму пьятьма автобусами за 4 рейси перевезли 840 дітей.За скільки рейсів 3 таких автобуси перевезуть до табору ще 630 дітей? 2)Бригадаз 4 швеців за 28 днів пошила 560комплектів білизни.За скільки днів пошиє 300 комплектів білизни бригада з 6 швеців ,якщо працюватиме з такою самою продуктивністю? 3)Доє шукачів скарбів знайшли скарб,у якому виявилося 5600 старовиних монет.Одна четверта монет пішла на податки державі.Дві сьомих решти монет власники скарбу перерахували на благодійні внески.Скільки монет перерахували на благодійні внески? 4)Підприємство випустило 48000 акцій.Власникам двох пьятих усіх акцій стали працівники підприємства.Решту акцій придбали дві фірми,розподіливши їх між собою порівну.Скільки акцій придбала кожна фірма?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-05-02T18:55:52+00:00

1)840:5=168детей провёз всего один автобус

168:4=42 ребёнка в одном автобусе за рейс

42*3=126 ребёнка за один рейс 3 автобуса

630:126=5 рейсов ещё нужно

Ответ:5 рейсов

2)560:28=20 комплектов в день

20:4=5 комплектов шьёт 1

6*5=30 комплектов в день 6швец.

300:30=10дней

Ответ:второй бригаде из шестерых понадобится 10 дней

Остальные задачи,извини. язык плохо знаю

2012-05-02T19:08:32+00:00

                             Умова

5 авт.за 4 рейс.-840дит

3 авт.за ?рейс.-630дит.

                             Розвьязання

1)840:4=210(дит.)-перевезе 5 автобусив за 1 рейс;

2)210:5=42(дит.)-перевезе 1 автобус за 1 рейс;

3)42*3= 126(дит..)-за один рейс 3 автобуса;

4)630:126=5 (рейс.)-потрыбно.

Видповидь:за 5 рейсив перевезе 3 автобуса 630 дитей.

                               Умова

4 шев.за 28 днив -560комп.

6шев.за ?днив -300комп.

                                 Розвьязанья

1) 560:28=20(комп.)шие 4 шевца за один день;

2)20:4=5(комп.)-шие 1 шевець за 1 день;

3)6*5=30(дн.)-шие 6 шевцив 600 комплентив.

Видповыдь:за зо дней.  

                          Умова

изврини может потом напишу потому што не уверена в правильности розвьязоности задачи.