Ответы и объяснения

2014-04-06T22:00:26+04:00
Лучший Ответ!
2014-04-06T23:36:47+04:00
Пісня-найкраща фраза для кожної людини.Саме вона використовується як заспокійливе для людини,особливо для малечі.У моєму краї налічується понад 200 000 пісень,яких співають люди.Із них саме є колискові,жниварські,купальські,чумацькі,русальські,наймитські,які є народними.Мої батьки також знають багато пісень,які співали мені,коли я була маленькою.Я запам'ятала деякі з них......,які я зараз співаю своїй сестрі,яка дуже зраділа їм.Отже пісні мого краю є найкращими серед інших.Тож пишаймося ними!