Нужно решить 2 задачи:

1 - Знайдіть 0.128 числа, 0.32 якого становить 80.

2 - Було відремонтовано 456км дороги. За перший тиждень відремонтували 0.15 дороги, а за другий - 0.3 решти. Скільки кіломентрів дороги відремонтували за другий тиждень роботи?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-06T19:51:39+04:00
1)80/0.32=250
0.128*250=32
Ответ:32
2)456*0.15=68.4км(За 1 неделю)
456-68.4=387.6км(Остаток) 
0.3*387.6=116.28км(За 2 неделю)
Ответ: 116.28км
  • Участник Знаний
2014-04-06T19:55:12+04:00
1 задача. 
80 : 0,32 = 250; 250 * 0,128 = 32. Відповідь: 32.
2 задача.
За перший тиждень відремонтували 456*0,15=68,4 км дороги.
Залишилось відремонтувати 456 - 68,4 = 387,6 км.
За другий тиждень відремонтували 387,6 * 0,3 = 116,28 км.
Відповідь: 116,28 км.