1. Відгадай загадку.
Які острівці розташовані не на воді, а на дорозі?
2. Запиши 3 правила переходу дороги з домашніми тваринами.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2014-04-06T19:44:19+04:00
1. Це острівці безпеки.
2. Маленьких тварин посадити в клітку, або взяти на руки. Великих переводити тільки на повідку. 
2014-04-06T19:49:28+04:00
Угадай загадку. какие островки 1. Отгадай загадку. Какие островки расположены не на воде, а на дороге? 2. Запиши 3 правила перехода дороги с домашними животными. вопросы Добавлены через iOS нету ответа несуществует!!!