Пригадай,якi речi украiнцi прикрашають вишивкою.Для чого?Напиши про це текст-розповiдь.

2

Ответы и объяснения

2012-05-02T12:03:07+00:00

Казаки з давних давен ходили у вишиванках та шароварах. Українці прикрашають сорочку вишивкою , різна строка сисмолизує різне значеня.

  люди вбиралися в червоне на сято. вдягаючи вишиванку людина проявляє повагу до культури.

Лучший Ответ!
2012-05-02T19:43:22+00:00

Вишивкою прикрашають багато речей:рушники,одяг,скатертини або багато чого іншого.Рушники з вишивкою,на якому був короовай або хліб з сіллю,зустрічали гостей.Кольори на вишивці мали символічне значення.Особливо були поширеними чорні та червоні кольори.Вишивка також є символом Украіни.Вишивками були оберегами для людей.