6 7 речень
А ти добав трохи своєї думки,і вийде 6-7 речень...
Комментарий удален
Природа-невідємний друг людини.Але,на жаль, природу часто зневажають та принижують...Кожна кинута пляшка-це все-одно як поріз для людини.Вона як мати- кормить,годує,ростить...А що ми даємо в замін?Забруднення?Екологічні катастрофи?Викиди небезпечни речовин в повітря?На подарунки не дуже схоже...Загалом,перед тим як смітити-подумай,чим буде жити наступне покоління...

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-06T08:40:00+00:00
Поля, ліси, луки, річки, озера, люди, тварини, квіти і птахи — все це природа, яка навколо нас. Вона дуже цікава і красива. Щоб не загубити цю красу, треба охороняти і зберігати природу. Щоб були ліси, не треба шкодити деревам. Щоб була риба, треба берегти ріки, моря та озера. Берегти природу — це означає берегти Батьківщину. Ось що було взимку. У 

Одного разу ми вирішили допомогти птахам і зробили годівницю. Насипали туди насіння і зерна та понесли її в ліс. Там ми повісили годівницю на берізку і стали чекати. Та ось прилетіла синичка, потім снігур й горобець, а потім інші птахи. Ми стежили за птахами, бачили, як вони дзьобають насіння, і раділи. Потім прилетіли ще птахи. Вони штовхалися, цвірінькали і, мабуть, теж раділи. 

Увечері ми пішли додому. І потім кожного дня ми носили їжу птахам у ліс. Так ми допомагали птахам пережити сувору зиму.
2014-04-06T08:43:20+00:00
Природа-це те,від чого кожен з нас залежить. Але з часом природа почала залежати від самих нас...Адже люди забруднюють ліси,річки,а одним словом навколишнє середовище. Нам потрібно робити все для того,аби тварини,птахи,рослини росли і розвивалися і ми разом із ними! Адже наша Батьківщина повинна бути чистою!!!