Із двох міст, відстань між якими 270 км, одночасно назустріч один одному виїхали два мотоциклісти. Швидкість першого дорівнює - 40 км/год, а другого - 50 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?

2

Ответы и объяснения

2012-05-02T10:01:00+00:00

270:(40+50)= 3 (год)

Відп.: через 3 години вони зустринутся

 

Лучший Ответ!
  • FOV
  • умный
2012-05-02T10:01:27+00:00

1) 40 +50 = 90 (км/год) швидкість двох мотоциклістів

2) 270 : 90 = 3 (години) вони зустрінуться

Відповідь: через 3 години вони зустрінуться