Допоможіть рішити задачу 2 - способами Коневі на добу дають 16 кг сіна, кормових буряків у 2 рази менше, ніж сіна, а вівса - у 4 рази менше, ніж буряків. Скільки кілограмів вівса дають коневі на добу? 2 способ
рішення* Скільки всього кілограм кормів дають коневі на добу?

2

Ответы и объяснения

2014-04-05T12:44:28+00:00
16:2=8-буряк
8:4=2-вівса
16+8+2=26 кг кормів
Відповідь:26 
кілограмів кормів дають коневі на добу
Лучший Ответ!
2014-04-05T12:45:39+00:00
1) 16/2=8 кг буряків
2) 8/4=2 кг вівса 
Відповідь 2 кг вівса
1) 16/2=8 кг буряків
2) 8/4=2 кг вівса 
3) 16+8+2=26 кг 
Відповідь 26 кг кормів всього