Для чого люди тримають у дома котів . Напиши про це текст-міркування(5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

2014-04-04T12:44:42+04:00
Люди тримають удома котів. Чому?
Тому, що це дуже лагідна тваринка.Своєю поведінкою вони можуть попередити про небезпеку.Якщо її господарь захворів , кіт ляже на те місце тіла людини, яке болить. Кіт відданий одному з членів сім'ї.
Втой же час, це вільна тварина.  
Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2014-04-04T13:30:00+04:00
Люди тримають дома котів, насамперед, щоб їх любити. Щоб було про кого піклуватися. Щоб хтось терся біля твоїх ніх і солодко нявкав. Щоб балувати свого кота смачненьким шматочком улюбленої їжі. Щоб він спав біля тебе і ніжно муркотів на вушко. А деякі тримають котів, щоб вони приносили користь: мишей ловили, наприклад.