У якій частині північної Америки найбільший вплив на клімат тихого океану і чому?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-04T06:05:40+00:00
Да , потому что они находится севере и климат там меняется постоянно , и это влияет на горожанин которые там проживают ... ( не полный ответ )
2014-04-04T06:06:28+00:00
 виявити особливості клімату Північної Америки в залежності від кліматотвірних чинників у порівнянні з Південною Америкою.