Помогите придумать предложения:
1)сабактын аякталуы
2) сабактан шыгу
3) уйге кайту
4) уйге барып демалу
5) тамак iшу
6) сабакка дайындалу
спасибо зарание)))

2
первое предложение не правильно написала: ерте сабактын аякталуы и дальше)

Ответы и объяснения

2014-04-03T22:42:32+04:00
1)Қазақ тілі сабақтың аяқталуына он бес минут қалды 
2) не смогла 
3) Алиханға тезірек уйге қайту керек
4)Мен бугіндікке шашадым, уйге барып демаламын 
5)Сабақтан келегенсоң Азат тамак ішу керек екенің енді тусінді
6)Кешке Азамат сабаққа дайындалады
Лучший Ответ!
2014-04-03T22:51:01+04:00
Сабактын аякталуы ерте окушыларды куантады. Тис даригерине улгеру ушин, маган он бес минут ерте сабактан шыгу керек. Кейде сабакта кызык емес болганда, Индира уйге кайтуды армандайды. Денис ауырып калды, сондыктан оган уйге барып, демалу керек. Окушылар уйге сабактан келгенде, тамак ишу керек. Тамак ишкеннен кейин, демалып болганнан кейин, сабакты истеп, сабакка дайындалу - биздин мiндетiмiз.