ЛЮДИ ПОМОГИТЕЮ КТО ЗНАЕТ КАЗАХСКИЙЛЮДИ ПОМОГИТЕЮ КТО ЗНАЕТ КАЗАХСКИЙ ЯЗЫК ПОМОГИТЕ РАЗБЕРИТЕ ПО СОСТАВУ СЛОВА ТҮРЛЕРІМЕН, ТІЛДЕРІН, ӨЛЕҢДЕРДІ ЖАТТАЙМЫЗ, ҚҰРАЙМЫЗ, РАЗБЕРИТЕ ХОТЬ ОДНО СЛОВО

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-03T19:20:37+04:00
Тур корень 
лер это окончания коптик жалгау на казахском называется
і это тәуелдік жалгаудын жалгау
мен это септик жалгау комектес септик

Комментарий удален
это тур корень написала же
на казахском тубір
Комментарий удален
2014-04-03T19:21:48+04:00
Турлерiмен: тур - тубiрi, лер - коптik жалгау, i - тауелдик жалгаудын 3-жагы, мен - комектес септик жалгауы;
Тiлдерiн: тiл - тубiр, дер - коптик жалгау, i - тауелдик жалгаудын 3-жагы, н - табыс септик жалгауы;
Олендердi: олен - тубири, дер - коптик жалгау, дi - табыс септик жалгауы;
Жаттаймыз: жатта - тубири, й - косемше, мыз - жиктик жалгаудын 1-жагы;
Кураймыз: кура - тубир, й - косемше, мыз - жиктик жалгаудын 1-жагы.
Комментарий удален
Комментарий удален
тур - вид)
Комментарий удален
пожалуйста!)