Перекласти текст українською мовою !Запиши!
азбука пешехода
Если идёте по улице с товарищем,не разговаривайте и не смейтесь громко.Не толкайте прохожих и не мешайте транспорту.Неприлично ходить по улицам и кушать.Если встретишь знакомых,поздоровайся

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-04-03T17:19:18+04:00
Перекласти текст українською мовою! Запиши! азбука пішохода Якщо йдете по вулиці з товаришем, не розмовляйте і не смійтеся громко.Не штовхайте перехожих і не заважайте транспорту.Непрілічно ходити по вулицях і кушать.Еслі зустрінеш знайомих, поздоровайся
2014-04-03T17:30:52+04:00
Абетка пішохода
Якщо йдете по вулиці з другом,не розмовляйте і не смійтесь голосно.Не штовхайте перехожих і не заважайте транспорту.Непристойно ходити по вулицям і їсти.Якщо зустрінеш знайомих,привітайся.