двоє шукачів скарбівзнайшли скарб, у якому виявилось 5600 старовиних монет.1/4 усіх монет пішла на податки державі.2/7 решти монет власники скарбу перерахували на благодійні внески. скільки монет перераховано на благодійні внески?

2

Ответы и объяснения

  • Участник Знаний
2012-04-29T17:46:56+04:00

5600:4 * 1= 1400 монет  пішло на податки

5600 - 1400 = 4200 монет осталось

4200 : 7 * 2=1200 монет на благодыйны внески

Лучший Ответ!
2012-04-29T17:55:49+04:00

 

1)5600*1/4=1400 монет податки державі

2)5600 - 1400 = 4200 монет осталось

3)4200*2/7=1200 монет на благодійні внески.

Ответ:1200 монет