Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Made
  • новичок
2012-04-29T13:36:19+04:00

матуся- найрідніша людина на землі. не рідко ми звертаємось до мами за допомогою. вона наша подруга, яка ніколи не видасть наших секретів. часто трапляється так, що ми ображаємо маму. але мама завжди приходить на допомогу. про маму складають багато пісень, віршів... 

одна із українських народних пісень це "РІДНА МАТИ МОЯ"

               рідна мати моя

               ти ночей не доспала

               ти водила мене

               у поля край села

               і в дорогу далеку

               на зорі проводжала

               і рушник вишивний

               на щастя,

               на долю дала...

ці слова мене вражають, адже це дійсно правда.

  Отже не ображайте своїх матерів, це найкращі люди на землі.  і ніколи про нас не забудуть...

2012-04-29T18:55:37+04:00

                                         Моя матуся

 Мою маму звати... Вона красива, добра, працьовита. Мама допомагає мені вчити уроки, ще вона проводитьб зі мною додаткові заняття. Моя мама робить... Це чудова професія. Я нею дуже пишаюсь.

 Моя мама найкраща!!!

 

Списуй, все правильно