Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-28T23:49:23+04:00

У мене е дуже гарна пухнаста кiшка.Звати ii Муся.Я пiкуюся про неi зi всiеi сили щоб iй не було сумно,завжди була нагодована.А ще в неi е маленькi пухнастi кошенята.Вони дуже-дуже милi,i з ними нiколи не сумуеш.Я дуже люблю Мусю та ii маленьких кошенят!

2012-04-29T00:11:51+04:00

Вона примружує очі, ліниво потягується, а потім несподівано плигає прямо мені на зошит. Сидить і виразно дивиться на мене, неначе про щось хоче сказати. Я вже знаю, про що, тому кладу ручку і покірливо йду на кухню, щоб нагодувати мою маленьку чотириногу подругу. Не встигаю озирнутися – вона вже сидить біля своєї миски і дзвінко муркотить.

її звуть Орися, і це ім’я було придумане мною ще задовго до появи маленького кошеняти у нашій сім’ї. Я дуже хотіла кішечку, з багатьох варіантів вибрала вже для неї найкраще ім’я, а батьки ніяк не погоджувались її купити. Та одного разу в кущах я побачила, як ворушиться якась сіренька “рукавичка”. Придивилася – і побачила свою Орисю.

Зараз дивовижним чином ця замурзана “рукавичка” перетворилась на граціозну темно-сріблясту кішку з великими і мудрими зеленими очима, чорними вусами і ніжно-рожевими подушечками на лапках.

Дивно, але жодного разу вона нікого не дряпнула, хоча дуже любить гратися і плигати на ноги, коли входиш у кімнату. Навпаки, якщо хтось захворів, Орися лягає поруч або (якщо буде дозволено) на нього і починає “лікувати” своїми піснями,

А ще вона не дозволяє, щоб у квартирі з’явився “чужак”: буде полювати на муху або павука, доки не зловить чи не вижене. Незважаючи на таку собі нелюбов до “чужих”, Орися завжди рада гостям. Хто б не прийшов до нашого дому, вона всіх зустрічає своїм неповторним муркотінням, починає кружляти навколо ніг гостя, а потім довірливо лягає йому на коліна.

Ось така є у мене подруга – красуня, яку я дуже люблю і яка відповідає мені такою ж ніжною та вірною любов’ю.