Знайдіть площу прямокутного трикутника , якщо його гіпотенуза дорівнює 10 см , а різниця катетів становить 2 см

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-27T23:14:11+00:00



х см - один катет

х+2 см - другой катет

По теореме Пифагора:

х²+(х+2)²=100

х=6 см - один катет

6+2=8 (см) - другой катет

S=1/2 * 6*8=24 (см²)

2012-04-27T23:15:21+00:00

c^2=a^2+b^2  ==> 100=64+36    (10^2=8^2+6^2 )

S=ab/2  (8*6)/2 =24 cm^2