На семи причепах було 42мішки зерна.Скільки мішків зерна на кожному причепі?Вибери рівняння,за допомогою якого можна розв'язати задачу.
7×х=42 Х×7=42 42÷Х=7

2

Ответы и объяснения

2014-04-01T17:04:43+00:00
Лпгиикншвагевишнактшвшнвг6вшн6ви         какашкииииии

Лучший Ответ!
2014-04-01T17:11:50+00:00


На кожному прицепi  х (мешков)
Вибери: х * 7 = 42
              х = 42 : 7
              х = 6
Ответ: по 6 мiшков зерна на кожному прицепi.