Помогите перевести пожалуйста.
Как я проведу летние каникулы
На летних каникулах я поеду отдыхать в Турцию.Проведу там 10 дней.Потом поеду к бабушке в деревню на месяц.Буду купаться на речке, ходить на рыбалку.А остальное время буду дома.Гулять с друзьями, ходить в кино, помагать маме.

2

Ответы и объяснения

2014-04-01T19:05:38+04:00
Жаздың демалыстарында мен Түркияға деген демал барамын.Анда 10 (он) күн жасаймын.Кейін ауылға айға әжеге деген барамын.Өзеншікте шомылу, балық аула- деген арала- боламын.Ал қалған уақыт үй боламын.Достармен қыдыр, кино, помагать мамада арала.
Лучший Ответ!
2014-04-01T20:04:00+04:00
Жазгы демалысымды калай откиземин? мен жазгы демалысымда туркияга барамын. онда 10 кун бойы боламын.содан кейн ажеме барам. ол жерде озенге шомулуга барам жане де балык аулауга барам.ал калган уакытымды уйде откизем. Достарыммен кыдырамын,кинога барам,анама комектесемин.