Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-31T20:45:18+04:00
Якщо б я був президентом я б змінив країну.Україна стала б культурною країною.Я б порівняв дорогу,дав би кожному хату і повищив пенсію і зарплату.Укрїна була б найщасливішою країною в світі.Україна жила без війн і страждань.Зробив більше майданчиків,знизив ціна в магазинах і на газ.Україна один раз в житті відчує свободу і щастя!
2014-03-31T21:05:23+04:00
Як би я була призидентом, я б зробила нашу країну, квітучою державою! Яб порівняла наші дороги, підняла зарплати, і всі старі будівлі, зробила  новими! Усі селища, мали б кафе, кіно!  У школи я б, привезла нові парти, дошки! Я б допомагала старим людям! Повищала б ,їм пенсію! ТАкож я б зробила трохи інші закони, наприклад; " За викинуту жвачку на дорогу, прикріплену до столу, штраф 1000 грн", "За кинуту сигарету штраф 2000 грн !Тоді у моєї державі було б чисто!
Я вважаю, що робота призидента нелегка, і призидентом, може стати не кожен!