Составьте уравнения в соответствии со схемой: Cu(OH)2-->CuO-->Cu(NO3)2. и если не сложно с объяснением пожалуйста.

2

Ответы и объяснения

2012-04-26T18:01:16+04:00
Лучший Ответ!
2012-04-26T18:36:59+04:00

Cu(OH)2=CuO + H2O      гідроксид Купруму(2 - це його валентність) розкладається на оксид Купруму і воду.

CuO + 2HNO3= Cu(NO3)2 + H2O      до Купрум оксиду додається Нітратна кислота, в результаті утворюється сіль Нітрат Купруму і вода.

Cu(NO3)2 + 2NaOH=Cu(OH)2 +2NaNo3     а ця сіль взаємодіє з Натрій гідроксидом утворюючи  Купрум гідроксид (2) та Нітрат натрію.