чи довелося тобі бачити живого слона?що ти знаеш про цю тварину?напиши про це текст-розповідь.

2

Ответы и объяснения

2012-04-26T17:41:41+04:00

Так,мені доводілося бачити живого слона,у зоопарку та цирку.Слон це гіганський ссавець один з найбільших у світі.Мені подобаеться слон,томущо він дуже  гарний.

Лучший Ответ!
2012-04-26T17:54:37+04:00

Я бачила слона в зоопарку.Ця тварина здивувала мене своїми розмірами.Слон стояв за не дуже високою загородою.Він міг дістати хоботом різні ласощі,які кидають йому відвідуівчі.Назиму слона переводять до теплого приміщення.Адже він південна тварина і любить тепло.