Ответы и объяснения

2014-03-30T22:07:52+04:00
Я допомагаю рідним. Це мені дуже подобається . Наприклад: я роблю мама чай рано, мию тарілки . Та коли я їду до бабусі допомогаю їй чистити картоплю . З дідусем ми поливаємо газони квіти та урожай. Мамі я допомагаю садити квіти. Ось так я допомагаю рідним.
Лучший Ответ!
2014-03-30T22:28:30+04:00
Найчастіше  я допомагаю мамі на кухні : щось поріжу , подам , помию посуд . А ще у мене є дві папуги . Я слідкую за чистотою в клітці , щоб була вода і їжа . У нас живе киця Буся і собачка Ніка  , я їх годую і прибираю за ними . Також я підтримую порядок в тумбочці у якій лежать мої книжки . 
    А літом я поливаю квіти , що ростуть біля нашого будинку . Якщо є бажання допомогти , то робота завжди знайдеться .