Троє ведмежат накачали на пасіці мед. 7 діжечок вони наповнили медом повністю, 7- наполовину і 7- залишилось порожніми. Як можна поділити діжечки, щоб у кожного ведмежати була однакова кількість меду і однакова кількість діжечок ?

2

Ответы и объяснения

2014-03-30T21:21:03+04:00
Дать каждому по 3 бочки- 1 полная, 1 на половину, 1 пустая
Лучший Ответ!
2014-03-30T21:21:29+04:00
7 повних діжок розлити в 7 пустих і тоді кожному ведмежаті буде по 7 неповних діжок меду