Відреагувати речення:
1. Я тепер дивлюся на все другими очимаю
2. У другий раз будеш розумнішимю
3. В якій годині почмнається урок?
4. Ви не скажете, котре согоднішне число?
5. Це моя сама ближча подруга.
6. Я можу відповісти на любе питання.
7. Дякую вас за інформацію.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • larmih
  • главный мозг
2014-03-30T12:15:48+00:00


1. Я тепер дивлюся на все іншими очима.
2. Іншим разом будеш розумнішим.
3. О котрій годині починається урок?
4. Ви не скажете, яке сьогодні число?
5. Це моя найближча подруга.
6. Я можу відповісти на будь-яке питання.
7. Дякую вам за інформацію.
2014-03-30T12:30:00+00:00
1.Я тепер,дивлюся на все другими очима.
2.У другий раз,будеш розумнішим.
3.В якій , годині починается урок?
4.Ви не скажете ,котре сьгоднішне число?
5.Це моя сама блища подруга.
6.Я, можу відповісти на любе питання.
7.Дякую вам за інформацію!