В який елемент перетвориться И-238 після 3 альфа розпадів і 2 бета розпадів?

2

Ответы и объяснения

2012-04-25T22:27:39+04:00

С каких это пор уран начали кириллицей обозначать?

92-4-4-4=80-альфа распад, 80+1+1=82-бета распад, далее ищем элемент с порядков. номером 82, это - свинец 

Лучший Ответ!
2012-04-25T22:32:14+04:00

(-4) * 3 = -12

U238 - 12= Ra226

Альфа розпад забирає від атомної маси 4 з кожним перетворенням. Бета розпад атомну масу не змінює.  Це правельна відповідь!