Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-25T18:57:36+00:00

Ластівки дуже дружні птахи.Вони прилітають з приходом весни.Ці птахи вертаються до тих самих гнізд.Ластівки літають великими групами.Вони дуже розумні.Ластівки цілими зграями заставляють відлетіти хижого птаха яструба.Є повір я що там де ластівка зробить гніздечко,у тій сім ї буде щастя.

2012-04-25T19:08:48+00:00

 Настала весна.Все прокидається.А ластівки вже прилетіли.Побудували гнізда.Вирощують дітей.