Розміри спортивного комплексу, що має форму прямокутника, 125 м і 350 м. 14 950 м2 займає каток, а решта площі-спортивні майданчики. Знайди площу спортивних майданчиків.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-25T15:57:17+00:00



1)125*350=43750м2-общая площадь.

2)43750-14950=28800м2-занимают спорт.площадки.

  • Fadd
  • новичок
2012-04-25T15:59:32+00:00



найдем S спорт.комплекса: 125м*350м=43750 кв.м

найдем S спорт. майданчиков: 43750м2-14950м2 = 28800