4 садівники за 8 днів посадили 1056 дерев, порівну кожен. Скільки дерев один садівник може посадити за 5 днів, якщо працюватиме однаково щодня?

2

Ответы и объяснения

2014-03-28T16:49:35+00:00


1056:8:4=33(д)-1 садівник за 1 днів
33*5=165(д)-один садівник за 5 днів
Лучший Ответ!
  • bav2211
  • почетный грамотей
2014-03-28T22:32:45+00:00
1) 1056 : 8 : 4 = 33 (дерева) - 1 садовник может посадить за 1 день
2) 33 х 5 = 165 (деревьев) - 1 садовник может посадить за 5 дней