Фермер виростив і зібрав 1445ц картоплі.245ц він залишив для годівлі тварин,а п*ять шостих решти продав на базарі.Скільки центнерів картоплі фермер продав?дуже срочно!!!!допоможіть

2

Ответы и объяснения

2012-04-25T17:40:42+04:00



1) 1445 - 245 =1200(ц) - решта картоплі

2) 1200:6*5=1000(ц) - продав

Лучший Ответ!
2012-04-25T17:41:15+04:00



1)скільки ц складає решта?

1445-245=1200 ц

2)скільки продав на базарі?

1200:6*5=1000 ц