ЯК ТИ РОЗУМІЄШ ВИСЛІВ ЧИМ БІЛЬШЕ МОВ ЗНАЄ ЛЮДИНА ТИМ ВОНА БАГАТША 5-7РЕЧЕНЬ

2

Ответы и объяснения

2014-03-27T17:31:17+00:00


           ЧИМ БІЛЬШЕ ЛЮДИНА ЗНАЄ МОВ ТИМ ВОНА БАГАТША                             Людина яка знає багато мов може спілкуватися з людьми різних рас. Мова кожного народу дуже особлива людина яка знає декілька мов багата внутрішньо. Тобто людина яка спілкується різними мовами багата тим що користується різними способами розуміти інших. Ця людина вивчає іншу расу й цим стає розумнішою й багатшою внутрішньо. 
Комментарий удален
Ага
Комментарий удален
Блин а я писал другой который больше не заметно етото
Дякую !
Лучший Ответ!
2014-03-27T21:59:49+00:00


     Є вислів, що людина стільки разів людина скільки мов вона знає. Ще ніколи не траплялося такого щоб знання декількох мов заважало людині. Можна знати дві, три і більше мов, вільно спілкуватися ними і це завжди допомагає у стосунках з іншими людьми. Подорожуючи іншою країною людям необхідно вивчити хоча б декілька слів тією мовою, якою там розмовляють. Інколи через незнання мови може виникнути неясність у спілкуванні.
     У школі я вивчаю декілька мов. Це досить складно, та я розумію, що знати багато мов дуже корисно. Потрібно не лінуватися вчити мови для того щоб відкривати нові сторони життя, знаходити друзів і легко спілкуватися. 
Творя
Творы
Комментарий удален
Дякую!!!!!!!!!!!!!
Дякую !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!