Помогите решить. Спасибо.
Пр
очитай. Утвори від поданих слів споріднені назви ознак предмета. Запиши.


Кондитер -----(якій?)
Сад ------(який?)
Вишня --------(яка?)
Яблуко ----(яке?)

2

Ответы и объяснения

2014-03-27T21:27:25+04:00
Кондитер -молодий
Сад-зелений 
Вишня-спіла 
Яблуко - жовте 
Лучший Ответ!
2014-03-27T21:52:05+04:00
Кондитер (який?) працьовитий

сад (який?)красивий

вишня (яка?) червона

яблуко (яке?)соковите