Назвіть приклади пристосування птахів до існування в різних умовах середовища. Які особливості будови забезпечують ці пристосування?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-26T19:39:58+00:00
Наприклад:
Шишкар ялиновий - має дзьоб, який схрещений "хрест-навхрест". Це пристосування з'явилось для кращого видовбування собі їжі (насінин) з шишок. Ця пташина живе в хвойних лісах (що і й не дивно). До того ж, птах допомагає розселенню ареалу хвойних рослин. 
Сова біла - має білий колір пір'я для кращого маскування. Мешкає в тундрі і на островах Північного Льодовитого океану. (а там завжди сніжно). Сова з таким пристосуванням має більші шанси на здобич, ніж без нього.

2014-03-26T23:09:31+00:00
Лелекоподібні, гусеподібні мають перетинки між пальцями, що дає їм змогу плавати, гарно розвинені потові залози, що допомогають пір'ю не промокати. У колібрі довкий дзьоб слугує для того, щоб здобувати нектар. Здатність літати зумовлема легкістю і пневматичністю кісток і пір'яним покривом
спс ты тоже оч хорошо написал)))))