Будь ласка допоможіть,люди добрі.
З 25 кг соняшникового насіння виходить 20кг полусканого соняшникового насіння,скільки вийде полусканого насіння з 70 кг,соняшникового насіння?

2
вибачте,не 70кг,а 75
будь ласочка виріште задачу
я написал комментарий смотри

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-26T21:09:38+04:00
25кг-20 кг
70 кг -х
70*20/25=56 кг






дякую,сподіваюсь правильно
Спасибо, правильно на 100%
если я еще не ошибилась в написании задачи
2014-03-26T21:13:09+04:00
25/20=1,25(кг)-соняшника для 1кг насіння
70*1,25=87,5(кг)- чистого насіння
так
простая пропорция
Комментарий удален
Комментарий удален
поняла=)