Ответы и объяснения

2012-04-24T20:35:57+00:00

За вiкном стояла гарна погода.Та раптом нiбо потемнiло.Сонечко сховалося за тяжкi чорнi хмари.Через якусь мить побачилася блискавка.Пiсля цього загрохотiв грiм .Почали з являтися першi золоднi крапл дощу.Всi поховалися по домiвках.Це була перша весняна гроза!

Лучший Ответ!
2012-04-25T04:19:24+00:00

На небо насунули темні грозові хмари . Вони пливли швидко, набігаючи одна на одну . небо враз потемніло. здійнявся шалений вітер,заушуміло гіля дерев . у повітрі закружляло тистя. на землю впали перші краплі дощу. небом прокотися гучний грім , і

розпочалася гроза