Коли автомобіль проїхав 32 км ,йому залишилось їхати ще 60% шляху.Який шлях мав проїхати автомобіль? Допоможіть будь ласка!

2

Ответы и объяснения

2012-04-24T23:34:57+04:00



пусть х км-весь путь, тогда 0,6хкм часть пути.

Составляем уравнение:

0,6х+32=х

32=х-0,6х

32= 0,4х

х= 80км весь путь.

Лучший Ответ!
2012-04-24T23:46:46+04:00



100 %-60 %=40 % ------ проїхав

40 %---------32 км

60 %---------? км

60*32:40=48 км-----шлях мав проїхати автомобіль.