Друкарня протягом трьох місяців випускала по 15239 книг щомісяця, а протягом наступних 5-ти місяців-по 17456 книг щомісяця. Скільки книг друкарня випустила за весь цей час?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-26T12:04:06+00:00


1)15 239 * 3=45 717
2)17 456 * 5=87 280
3)45 717 + 87 280=132 997 книг всего
2014-03-26T12:05:19+00:00


1)3*15239=45717книг-за 3 месяца.
2)5*17456=87280книг-за 5 месяцев.
3)45717+87280=132997книг-выпустила всего.