Пожайлуста помогите задачу сделать срочно нада! У двох банках було 140л води. Коли з першого взялі 26 л. води, а з другого 60 л., то в першому баці залишилося в два рази більше води ніж у другому. Скильки літрів води було в кожному боці спочатку.

2

Ответы и объяснения

  • LEX1
  • середнячок
2012-04-24T18:28:24+00:00

x=в первом сначала  y= во втором сначала

x+y=140 

x-26=2(y-60) это система уравнений

x-26=2y-120

x=2y-94 подставляем в 1 уравнение, получили 2y-94+y=140

                                                                       3y=234

                                                                       y=78 тогда x=2*78-94=62

сначала было 62 и 78 л в баках 

Лучший Ответ!
2012-04-24T18:37:14+00:00



х л - залишилось у ІІ баці

2х л - залишилось у І баці

2х+26 л - було в І баці

х+60л - було у ІІ баці , всього 140л

2х+26+х+60=140

3х=140-86

3х=54

х=54:3

х=18(л) - залишилось у ІІ баці

18+60=78(л) - було у ІІ баці

140-78=62(л) - було у І баці