Будь ласочка я вас умаляю!!!ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ НА ЗАВТРА СОРЧНО ПОТРІБНО!!!НАСАМ ПЕРЕД ДЯКУЮ!!!Склади і запиши опис рослини,яка квітує навесні (5-7 речень).

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-24T17:47:58+00:00

Мені дуже подобається тюльпан.Він розквітає ранньою весною.Це надзвичайно гарна  квітка.Стебельце у цієї квітки тоненьке і ніжне.А колір у неї  найрізнобарніший .Але неможливо визначити,який найкращий .Я захоплююсь жовтим ,білим і смугастими тюльпанами.А який гарний весняний букет із тюльпанів.Дуже приємно буде отримати  цей букет мамі від сина або доньки.

2012-04-24T18:52:51+00:00

                         Кульбаба

          Ця рослина розквітає на весні.

         Її вплетають у гарні вінки, роблять браслети.Тому що вона схожа на сонечко.

Така гарна і ніжна. Ця рослина дикоросла.

         Це й ще лікарська рослина. Її повна назва кульбаба лікарська.