нова библіотека отримала 3128 книжок.ПІСЛЯ ТОГО ЯК ЧАСТИНУ КНИЖОК РОЗТАВИЛИ НА ПОЛИЦІ,по 34 на кожно,залишилося розтавити 680 книжок.Скільки полиць зайняли книжки

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-24T19:32:42+04:00



3128-680=2448 кн- расставили на полки

2448/34= 72п- столько полок заняли книжки

2012-04-24T19:33:48+04:00

1)3128-680=2448 (к.)

2)2448/34=72 (п.)

книжки зайняли 72 полиці