Спільнокориневі слова -- вода, земля, вік (не менше 15-20 слів)
Будь ласка, дуужее потрібно!

2

Ответы и объяснения

2014-03-24T00:01:18+04:00
Вода-водний, водяний, водичка.Земля-земний , змлетрус, земляний, земленько, земелька.Вік-вічний, віковий.
Лучший Ответ!
  • larmih
  • главный мозг
2014-03-24T02:38:00+04:00


Вода:водний,підводний,підводник,водичка,водиченька,водяний,водовідвідний. Земля:земляний,земелька,земний,піддземний,землекоп,землянистий,землянка. Вік:вічний,віковий,вікувати.