Город має форму прятокутника, довжина якого 16м, а ширина 14м . 3/8 площя городу засаджено помідорами, а решту відведено від огірків. Яку площу городу займають огірки?

2

Ответы и объяснения

2014-03-23T18:20:43+04:00


1)16*14=224 м2-площадь огорода.
2)224:8*3=84 м2-помидоры.
3)224-84=140 м2-огурцы.
Лучший Ответ!
2014-03-23T19:31:17+04:00


1)14*16=224(м2)-площадь огорода.
2)224:8*3=84(м2)-площадь помидоров.
3)224-84=140(м2)
Ответ:140 м2 занимают огурцы.