Задача ДПА сторінка 14.

Маринка прочитала книжку обсягом 420 сторінок за 12 днів. Скільки
сторінок вона зможе прочитати протягом 5 канікулярних днів,якщо за день читатиме на 8 сторінок більше?

2

Ответы и объяснения

2014-03-23T13:19:45+04:00
Марина сможет прочитать 344 страницы. 420\12=35 35+8=43 43*5=344
Лучший Ответ!
2014-03-23T16:52:37+04:00
1)420:12=35(стр.)-за 1 день.

2)35+8=43(стр.)-будет читать за 1 день

3)43*5=344(стр.)

Ответ: 344 стр. она прочитает за 5 дней