что написать-речь?
Комментарий удален
Комментарий удален

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-22T10:27:31+00:00
День народження - це безперечно дуже веселий день. У всіх він є і повинен бути. Адже з роками ми дорослішаємо, і час коли ми лише вперший раз були побачили світ, проходить... Мої дні народження дуже веселі та яскраві. Я обожнюю святкувати з друзями та родичами.Багато подарунків, гостей, спогадів, емоцій, щастя - усе це охоплює людину під час її Дня.
2014-03-22T10:41:21+00:00