Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-03-20T22:27:15+04:00
Своєю неординарністью мислення. 
Письменник показав людину виняткових здібностей, дуже спостережливу, здатну аналізувати факти і знаходити вихід з найскладніших ситуацій. Він винахідливий, розумний,у нього присутнє уміння аналізувати явища і робити висновки, широтою знать із різних галузей науки, пам'яттю. 
2014-03-20T22:44:09+04:00
Шерлок Холмс-неперевершений детектив,друг доктора Ватсона.Немає такої справи,що не міг би він її розгадати,йдучи від конкретного факту через його витлумачення до узагальненого і висновків,за якими на злочинця чекало покарання,для нього це можливість потренувати логіку.Герой був переважно інтелектуалом і чоловіком.