Як ти святкуэш Новий рiк ? Напиши про це текст-розповiдь (5-7 речень) Будь ласка допоможiть !!!!!

2

Ответы и объяснения

2014-03-20T17:59:10+00:00
Ось уже 31 грудня. У нас стоїть ялинка. Мама накриває на стіл. Ось вже одинадцята година.
 - Ще трішки , ще трішки,- каже мій братик
 -Звичайно.- мовила мама
Часи швидко ішли, а секунда, ніби бігає щоб швидше Новий рік розпочати.
 - Уже 11:55,- кажу я
Тато включив телевізор призедент говорив тост. Ми його уважно слухали. Ось 5 секунд залишулось! Стрілка відміряля 5 секунд і всі звкричали, бахкали салюти і ніби світ радів 2015 року. 
 Цього року я Новий рік празнував у ресторані. Були діти мого віку. Ми всі теж раділи Новому року. Ось як я празнував Новий рік.
Лучший Ответ!
2014-03-20T23:29:06+00:00
Новий рік-моє найулюбленіше свято.Напередодні мене завжди охоплює дивне відчуття,наче має статися щось радісне та чарівне.Усюди святкова атмосфера,усі готуються до свята,наряджають ялинки,купують різні фрукти та солодощі.Мама завжди готує для святкового столу щось незвичне,смачне.Кожного року до нас у гості приходять родичі.Ми веселимося,танцюємо,співаємо.Це завжди дуже цікаво,проте я зазвичай рано засипаю.Новий рік-це загальне свято,відзначати його так захопливо!