Цукор-пiсок масою 1680кг росипали у 30 мiшкiв. Цукор-пудру розсипали в 27 пакетiв, причому маса мiшка з цукром-пудрою в 4 рази менша, нiж маса мiшка з цукром-пiском. Яка маса цукру-пудри?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-23T18:23:47+04:00



1)1680:30=56кг-масса одного мешка сахара.

2)56:4=14кг-масса одного мешка с сахарной пудрой.

3)14*27=378кг-масса всей сахарной пудры.

2012-04-23T18:24:27+04:00



1)1680:30=56-кылограм у кожному мышку

2)56:4=14-вижить кожен кульок

3)14х27=378-важить весь цукор-пудра