Ответы и объяснения

2014-03-20T18:56:59+04:00
Лучший Ответ!
2014-03-20T18:59:14+04:00
Олександр Зайвий, "Вогонь" 
Чи винуватий Прометей, 
Що дав вогонь до рук людей, 
Що люди протягом сторіч 
Палили відьом день і ніч? 
Чи винуватий Прометей 
Перед тобою, Галілей, 
Розпрашений на всіх вітрах? 
Чи винуватий Прометей 
За недитячий крик дітей, 
Які у ката на очах 
Згоряли в гаспидських печах? 
Були там велетні, але 
Згоріло тіло їх мале. 
Колумби космосу були, 
Та в космос димом попливли. 
Чи винуватий Прометей, 
Якщо останній із людей 
Згорить в урановім вогні? 
О ні!