Які є механізми передачі збудників бактеріальних захворювань? ПЛИЗ ОЧЕНЬ НАДО!!!

2

Ответы и объяснения

2012-04-23T16:42:13+00:00

Крапельний  Контактний Харчовий Пиловий

Лучший Ответ!
2012-04-23T17:06:01+00:00

Виділяють такі шляхи передачі інфекції від людини:

Контактно-побутовий шлях, коли захворювання передається через предмети, що оточують хворого.

Повітряно-крапельний шлях, коли інфекція передається через крапельки слини, що потрапляють у повітря при розмові, чханні, кашлі. Так можуть передаватися туберкульоз, грип, коклюш, дифтерія, кір тощо.

Передача інфекції через воду, в яку потрапляють мікроби з виділеннями хворих (холера, черевний тиф, дизентерія та ін.).

Через укуси кровосисних членистоногих (наприклад, малярія).

Через заражені харчові продукти.

Через грунт: наприклад, кишкові захворювання, правець.