Шість хлопців живуть в одній квартирі з двома ванними кімнатами. У кожній ванній кімнаті у будь-який момент часу може перебувати тільки одна людина. Щоранку, починаючи з 7:00, хлопці знаходяться у ванній відповідно 8, 10, 12, 17, 21 і 22 хвилини без перерви. У котрій годині найраніше хлопці можуть завершити використання обох ванних кімнат?

2

Ответы и объяснения

2014-03-20T16:45:22+04:00
Лучший Ответ!
2014-03-20T21:16:31+04:00